fbpx

Arkki Türkiye Koordinatör Çağrısı

Arkki Türkiye’nin tüm operasyonlarını yönetecek, çocukların yaratıcı dünyasına katkı sağlamak isteyen, İstanbul’da ikamet eden tam zamanlı Koordinatör arıyoruz.

Çocukların tasarım becerilerinin geliştirilmesi için yaratıcılık, tasarım odaklı ve yenilikçi düşünebilme gibi alanlarda 30 yıldır çalışmalar yürüten Finlandiya temelli Arkki, bu tecrübe ve birikimini Türkiye Tasarım Vakfı işbirliğiyle Türkiye’deki çocuklarla 3 yılı aşkındır paylaşma fırsatı buluyor.

Adaylar, referanslı özgeçmiş ve niyet mektuplarını ilgili rolün konu başlığıyla merhaba@arkki.com.tr mail adresine 17 Şubat 2025 tarihine kadar iletebilir.

01 – Arkki Türkiye Koordinatör

Genel Nitelikler:

* Proje planlama, uygulama, izleme ve değerlendirme süreçlerinde en az 3 yıl tecrübe sahibi,
* Stratejik pazarlama planları oluşturma ve uygulama deneyimi olan,
* Proje geliştirme ve yönetme yetkinliğine sahip,
* Tercihen eğitim alanında yönetim tecrübesi olan,
* Paydaş ilişkileri konusunda deneyimli,
* Dijital pazarlama araçları ve sosyal medya iletişimi konusunda tecrübe sahibi,
* Tercihen ulusal ve uluslararası fon yönetiminde deneyimi bulunan,
* Bütçe yönetimi ve takibi yapabilecek,
* İleri seviyede İngilizce bilen,
* İletişim becerisi güçlü, ekip çalışmasına yatkın,
* İstanbul’da ikamet eden.

İş Tanımı:

Koordinatör, operasyonel süreçlerin yürütülmesi, direktörün kararlarını uygulama ve sahadaki uygulamaları denetleme rollerine odaklanır.

1. Eğitim ve Eğitmen Geliştirme

Arkki Eğitmen Kadrosunu Geliştirmek ve Denetlemek:
* Eğitmen eğitimi programları planlamak ve organize etmek.
* Eğitmen kadrosuyla ilgili stratejiler planlamak ve uygulamak.
* Direktörün yönlendirmesi doğrultusunda eğitim materyallerini güncellemek.
* Eğitmenlerin performanslarını izlemek, geri bildirim sağlamak ve direktöre düzenli rapor sunmak.
* Direktörün yönlendirmesi doğrultusunda sürekli mesleki gelişim için eğitmenlerin ek eğitimler almasını sağlamak.

2. Tasarım Atölyeleri Yönetimi

• Atölye Planlama ve Uygulama:
* Arkki International tarafından geliştirilen atölye programlarını Türkiye’de planlamak, organize etmek ve uygulamak.
* Atölye içeriklerini direktörle istişare ederek geliştirmek.
* Atölyelerin içerik ve lojistik süreçlerini denetlemek.
* Katılımcı ve paydaş geri bildirimlerini değerlendirerek programları geliştirmek ve direktöre öneriler sunmak.

3. Ekip Yönetimi

• Koordinasyon ve Denetim:
* Eğitmen, sosyal medya, halkla ilişkiler ve proje koordinasyon ekiplerini yönetmek.
* Görev dağılımını yapmak ve ekiplerin performansını izleyerek direktöre raporlamak.
* Düzenli ekip toplantıları düzenleyerek iş akışını değerlendirmek ve sonuçları direktörle paylaşmak.

4. Stratejik Planlama ve Proje Yönetimi

• Proje Uygulama:
* Direktör tarafından oluşturulan stratejik planları uygulamak ve projeleri hayata geçirmek.
* Marka bilinirliğini artıracak projelerin saha uygulamalarını yönetmek.

• Finansal Raporlama ve Takip:
* Proje giderlerini izlemek ve direktöre düzenli olarak finansal rapor sunmak o Paydaşlar için ücret teklifleri hazırlayıp, direktörün onayı sonrası paydaşlarla paylaşmak.
* Gelir-gider takibini yapmak ve direktörle paylaşmak.
* Ödemeleri muhasebe ekibiyle koordine ederek düzenli bir şekilde gerçekleştirmek.

5. İletişim ve Halkla İlişkiler

• Veli ve Paydaş İlişkileri:
* Veli iletişim grupları kurmak ve haftalık bilgilendirmeler sağlamak.
* Modül atölye fotoğraf arşivlerinin oluşturulmasını, veli ve paydaşlarla paylaşılmasını koordine etmek ve denetlemek.
* İşbirlikçi kurumlarla ilişkiler başlatmak, geliştirmek ve sürdürmek.

• PR İlişkileri:
* PR ajansıyla ilişkileri koordine etmek.
* Güncel atölyeler ve etkinliklerle ilgili basın bülteni, röportajlar, haberler vb. hazırlanmasını koordine etmek.

6. Sosyal Medya ve Dijital İçerik Yönetimi

• Sosyal Medya Yönetimi:
* Direktörün belirlediği sosyal medya stratejilerini uygulamak ve platformlardaki paylaşımları koordine etmek.
* Platformlar için (Instagram, Facebook, LinkedIn, X, YouTube) stratejiler geliştirmesi ve yeni içerikler üretilmesi için ilgili ekipleri koordine etmek.
* Atölyelerin fotoğraf ve video çekimlerinin yapılmasını, arşivlenmesini ve sosyal medya içeriğine dönüştürülmesini koordine etmek ve denetlemek.
* Atölyeler takviminin web sitesinde, sosyal medya hesaplarında ve google takvimde güncel tutulmasını koordine etmek ve denetlemek.

7. Lojistik ve Malzeme Yönetimi

• Atölye Malzemelerinin Yönetimi:
* Malzemelerin iş birliği yapılan mekanlara ulaştırılmasını ve geri getirilmesini koordine etmek.
* Depolama düzenini sağlamak ve eksik malzemelerin listelenmesini sağlamak.
* Gerekli alımları planlayarak satın alma süreçlerini yönetmek.

8. Etkinlik Yönetimi

• Etkinlik Planlama:
* Direktörün liderliğinde sergi, kitap ve diğer etkinliklerin operasyonel planlamasını gerçekleştirmek.
* Basılı materyallerin hazırlanmasını organize ederek direktöre raporlamak.

Adaylar, referanslı özgeçmiş ve niyet mektuplarını ilgili rolün konu başlığıyla merhaba@arkki.com.tr mail adresine 17 Şubat 2025 tarihine kadar iletebilir.