Arkki Türkiye’nin tüm operasyonlarını yönetecek, çocukların yaratıcı dünyasına katkı sağlamak isteyen, İstanbul’da ikamet eden tam zamanlı Koordinatör arıyoruz.
Adaylar, referanslı özgeçmiş ve niyet mektuplarını ilgili rolün konu başlığıyla merhaba@arkki.com.tr mail adresine 17 Şubat 2025 tarihine kadar iletebilir.
01 – Arkki Türkiye Koordinatör
Genel Nitelikler:
* Proje planlama, uygulama, izleme ve değerlendirme süreçlerinde en az 3 yıl tecrübe sahibi,
* Stratejik pazarlama planları oluşturma ve uygulama deneyimi olan,
* Proje geliştirme ve yönetme yetkinliğine sahip,
* Tercihen eğitim alanında yönetim tecrübesi olan,
* Paydaş ilişkileri konusunda deneyimli,
* Dijital pazarlama araçları ve sosyal medya iletişimi konusunda tecrübe sahibi,
* Tercihen ulusal ve uluslararası fon yönetiminde deneyimi bulunan,
* Bütçe yönetimi ve takibi yapabilecek,
* İleri seviyede İngilizce bilen,
* İletişim becerisi güçlü, ekip çalışmasına yatkın,
* İstanbul’da ikamet eden.
İş Tanımı:
Koordinatör, operasyonel süreçlerin yürütülmesi, direktörün kararlarını uygulama ve sahadaki uygulamaları denetleme rollerine odaklanır.
1. Eğitim ve Eğitmen Geliştirme
• Arkki Eğitmen Kadrosunu Geliştirmek ve Denetlemek:
* Eğitmen eğitimi programları planlamak ve organize etmek.
* Eğitmen kadrosuyla ilgili stratejiler planlamak ve uygulamak.
* Direktörün yönlendirmesi doğrultusunda eğitim materyallerini güncellemek.
* Eğitmenlerin performanslarını izlemek, geri bildirim sağlamak ve direktöre düzenli rapor sunmak.
* Direktörün yönlendirmesi doğrultusunda sürekli mesleki gelişim için eğitmenlerin ek eğitimler almasını sağlamak.
2. Tasarım Atölyeleri Yönetimi
• Atölye Planlama ve Uygulama:
* Arkki International tarafından geliştirilen atölye programlarını Türkiye’de planlamak, organize etmek ve uygulamak.
* Atölye içeriklerini direktörle istişare ederek geliştirmek.
* Atölyelerin içerik ve lojistik süreçlerini denetlemek.
* Katılımcı ve paydaş geri bildirimlerini değerlendirerek programları geliştirmek ve direktöre öneriler sunmak.
3. Ekip Yönetimi
• Koordinasyon ve Denetim:
* Eğitmen, sosyal medya, halkla ilişkiler ve proje koordinasyon ekiplerini yönetmek.
* Görev dağılımını yapmak ve ekiplerin performansını izleyerek direktöre raporlamak.
* Düzenli ekip toplantıları düzenleyerek iş akışını değerlendirmek ve sonuçları direktörle paylaşmak.
4. Stratejik Planlama ve Proje Yönetimi
• Proje Uygulama:
* Direktör tarafından oluşturulan stratejik planları uygulamak ve projeleri hayata geçirmek.
* Marka bilinirliğini artıracak projelerin saha uygulamalarını yönetmek.
• Finansal Raporlama ve Takip:
* Proje giderlerini izlemek ve direktöre düzenli olarak finansal rapor sunmak o Paydaşlar için ücret teklifleri hazırlayıp, direktörün onayı sonrası paydaşlarla paylaşmak.
* Gelir-gider takibini yapmak ve direktörle paylaşmak.
* Ödemeleri muhasebe ekibiyle koordine ederek düzenli bir şekilde gerçekleştirmek.
5. İletişim ve Halkla İlişkiler
• Veli ve Paydaş İlişkileri:
* Veli iletişim grupları kurmak ve haftalık bilgilendirmeler sağlamak.
* Modül atölye fotoğraf arşivlerinin oluşturulmasını, veli ve paydaşlarla paylaşılmasını koordine etmek ve denetlemek.
* İşbirlikçi kurumlarla ilişkiler başlatmak, geliştirmek ve sürdürmek.
• PR İlişkileri:
* PR ajansıyla ilişkileri koordine etmek.
* Güncel atölyeler ve etkinliklerle ilgili basın bülteni, röportajlar, haberler vb. hazırlanmasını koordine etmek.
6. Sosyal Medya ve Dijital İçerik Yönetimi
• Sosyal Medya Yönetimi:
* Direktörün belirlediği sosyal medya stratejilerini uygulamak ve platformlardaki paylaşımları koordine etmek.
* Platformlar için (Instagram, Facebook, LinkedIn, X, YouTube) stratejiler geliştirmesi ve yeni içerikler üretilmesi için ilgili ekipleri koordine etmek.
* Atölyelerin fotoğraf ve video çekimlerinin yapılmasını, arşivlenmesini ve sosyal medya içeriğine dönüştürülmesini koordine etmek ve denetlemek.
* Atölyeler takviminin web sitesinde, sosyal medya hesaplarında ve google takvimde güncel tutulmasını koordine etmek ve denetlemek.
7. Lojistik ve Malzeme Yönetimi
• Atölye Malzemelerinin Yönetimi:
* Malzemelerin iş birliği yapılan mekanlara ulaştırılmasını ve geri getirilmesini koordine etmek.
* Depolama düzenini sağlamak ve eksik malzemelerin listelenmesini sağlamak.
* Gerekli alımları planlayarak satın alma süreçlerini yönetmek.
8. Etkinlik Yönetimi
• Etkinlik Planlama:
* Direktörün liderliğinde sergi, kitap ve diğer etkinliklerin operasyonel planlamasını gerçekleştirmek.
* Basılı materyallerin hazırlanmasını organize ederek direktöre raporlamak.
Adaylar, referanslı özgeçmiş ve niyet mektuplarını ilgili rolün konu başlığıyla merhaba@arkki.com.tr mail adresine 17 Şubat 2025 tarihine kadar iletebilir.