fbpx

Eğitmenlerimiz

Arkki eğitmeninin birincil görevi, öğrencilere özenle tasarlanmış öğrenme süreçlerinde rehberlik etmektir. Kolaylaştırıcı rolü üstlenen eğitmen, öğrencilere bireysel öğrenme yolculuklarında eşlik eder, araştırma becerilerini geliştirmeleri için destek olur. Aynı zamanda soru sorma ve tartışma yoluyla çocukları eleştirel düşünmeye yönlendirir. 

Çocuklar deney yapmak ve deneyler sırasında yeni şeyler keşfetmek için kendilerini güvende hissettikleri bir ortama ihtiyaç duyarlar. Arkki eğitmeni, çocukların ihtiyaç duyduğu sıcak ve güvenli atmosferi yaratmak konusunda önemli bir role sahiptir.

“Öğrenmek yaşamın bir yolu ve dünya bizim öğretmenimiz. Fenomen temelli eğitim, öğrenmeyi içinde yaşadığımız dünya ile birleştirir. Bir öğretmen olarak en büyük ödülüm, bilgiyi eylem halinde gördüğüm zamandır.” Teresa Winter, – Mimar & Eğitmen, Arkki International İçerik Geliştirme

Arkki Türkiye yolculuğuna eşlik eden değerli eğitmenlerimiz Burçin Fatma Tunç, Büşra Hamzaoğlu, Can Dündar, Deniz Öcal, Ece Şengül, Gizem Dündar, Gülnihal Barbarosoğlu, Gülnihal Dilmaç, Hatice Kübra Baştuğ, Lara Divriş, Merve Özhan ve Sevgi Özalp’e de katkılarından dolayı teşekkür ederiz.

Aygül Çınar Sevim, Koordinatör

Bahçeşehir Üniversitesi – Mimarlık

 

 

Benim için oyun, sosyalleşmektir. Yani, her canlının en temel ihtiyaçlarındandır.

Begüm Yoldaş, Koordinatör Yardımcısı

Anadolu Üniversitesi – Görsel İletişim Tasarımı (devam ediyor)

Bahçeşehir Üniversitesi – Endüstriyel Tasarım

Benim için oyun, üretmektir. Yani, her küçük adımda hayallerin gerçeğe dönüştüğü en özgür süreçtir.

Beyza Çisem Atak, Eğitmen

Marmara Üniversitesi – Geleneksel Türk Sanatları

 

Benim için oyun, stratejidir. Yani, farklı perspektiflerden düşünebilme kabiliyeti ve zihninin sınırlarını genişletmektir.

Ebru Mirioğlu, Hatay Eğitmeni

Çukurova Üniversitesi – Mimarlık

 

 

Benim için oyun, özgürlüktür. Yani, hayal gücümüzü kullanarak özgürce yeni hikayeler yaratırız, keyif alırız ve aslında olasılıklar sınırsız ve sonsuzdur.

Gonca Arık, Eğitmen

İstanbul Bilgi Üniversitesi – Sinema ve Televizyon Yüksek Lisans Programı (devam ediyor)

İstanbul Teknik Üniversitesi – Mimari Tasarım Yüksek Lisans Programı

İstanbul Teknik Üniversitesi – Mimarlık

Benim için oyun, keşiftir. Yani, eğlenceli bir ortamda, sağlıklı malzemelerle, özgürce, yaratıcı tecrübeler yaşamaktır.

Günizi Demir, Eğitmen

Marmara Üniversitesi – Tekstil ve Moda Tasarımı

 

 

Benim için oyun, tasarlamaktır. Yani, dünyaya başka pencerelerden bakmaktır.

Hilye Melis Erdoğan, Eğitmen

İstanbul Kültür Üniversitesi – Mimarlık

 

 

Benim için oyun, çocukluğumdur. Yani, başlangıcı olan ama sonu gelmeyen, sonsuz bir çocukluğu temsil eder.

Merve Zeynep Sarıkaya, Eğitmen

İstanbul Teknik Üniversitesi – Endüstriyel Tasarım Yüksek Lisans Programı (devam ediyor)

Bahçeşehir Üniversitesi – İç Mimarlık

Benim için oyun, bağ kurma aracıdır. Yani, kendimizi ve yaşamı keşif sürecinde birbirimizle bağ kurmamızı böylece kendi derinliklerimize inebilmemizi sağlar.

Özge Can Kılıç, Eğitmen

Karabük Üniversitesi – Endüstriyel Tasarım

 

 

Benim için oyun, yeni dünyalardır. Yani, hayal gücünü geliştirip sınırları zorlamak demektir.

Pelin Şirin, Eğitmen

Marmara Üniversitesi – Pedagojik Formasyon

Mimar Sinan GSÜ – Endüstri Ürünleri Tasarımı

Benim için oyun, meraktır. Yani, hayal gücümüzü kullanarak sınırlarımızı zorlamamızda ve problem çözme yeteneklerimizi aynı bir kas gibi geliştirmemizde vazgeçilmez bir rol oynar.

Rezzan Tüzün, Eğitmen

İstanbul Üniversitesi – Peyzaj Mimarlığı

 

 

Benim için oyun, uçabildiğim alandır. Yani, insanın kanatları olduğunu hissettiren bir güçtür.

Riym Güler, Eğitmen

Yeditepe Üniversitesi – Mimarlık Yüksek Lisans Programı

Maltepe Üniversitesi – Mimarlık

 

Benim için oyun, hayat öğretisidir. Yani, hayatın her aşamasında vardır ve öğrenmek için araçtır.

Yelda Karaoğlan, Hatay Eğitmeni

Anadolu Üniversitesi – Mimarlık

 

 

 

Benim için oyun, zamanlar arasında bir geçiştir. Yani, bu geçişler hem birbirinden farklı hem de bambaşka renklerle bezenmiştir.

Zeynep Gül Bağan, Eğitmen

İstanbul Teknik Üniversitesi – Mimari Tasarım Yüksek Lisans Programı (devam ediyor)

Eskişehir Teknik Üniversitesi – Mimarlık

Benim için oyun, ana bağlayan şeydir. Yani, canım ne zaman sıkılsa, o anı oyuna çeviririm ve böylece her anım oyunla geçer.